W dzisiejszym dynamicznym biznesowym świecie niezbędny jest szybki i łatwy dostęp do aktualnych informacji.
Wychodząc naprzeciw wymaganiom, Resinex wprowadza nowy portal dla klientów – MyResinex.
MyResinex umożliwi otrzymanie i sprawdzenie informacji takich jak statusy zamówień czy dostęp do dokumentów i wiele innych. Informacje będą dostępne 24/7!
MyResinex oferuje:
- sprawdzenie statusu zamówień i dostaw
- natychmiastowy dostęp do niezbędnych dokumentów ( TDS,MSDS,RIS,FCA,itd.)
- informacje o zrealizowanych zamówieniach
- możliwość przeglądania naszego szerokiego portfolio produktów, dostępne filtry ułatwią znalezienie odpowiedniego materiału do danej aplikacji
W zakładce moje zamówienia będzie można śledzić zamówienia oraz sprawdzić ich szczegóły takie jak: status, ilość, informacje o produkcie i wiele innych. Gdy cena jest ustalona, także będzie widoczna. Co więcej, dostępne będą także certyfikaty analizy dostarczonych partii produkcyjnych oraz kopie faktur do zrealizowanych zamówień. Dostęp do wszystkich zamówień w jednym miejscu będzie ułatwieniem do zaplanowania przyszłych zamówień i dostaw.
W zakładce moje produkty będą widoczne wszystkie produkty kupowane obecnie, jak i na przestrzeni ostatnich kilku lat.
Łatwy i szybki dostęp do szczegółowych informacji o produktach, takich jak: dane techniczne, właściwości mechaniczne, specyfikacje materiałowe.
Możliwość wysłania bezpośredniej prośby o dokument w sytuacji kiedy jest niedostępny na portalu.
Dostęp nie tylko do kupowanych przez Państwa produktów, ale i całego portfolio Resinex.
Na portalu MyResinex będą pojawiały się nowe aktualizacje i kolejne udogodnienia.
Nieustannie dokładamy wszelkich starań, aby Państwa satysfakcja i zadowolenie z jakości obsługi i dostępności informacji były jak najwyższe.
Jeśli chcą Państwo uzyskać dostęp do portalu MyResinex prosimy o skontaktowanie się z opiekunem handlowym.